I Twitter dobija reklame

Bez autora
Apr 21 2010

I Twitter dobija kratke reklamne poruke koje će biti ograničene na 140 karaktera. Među prvim oglašivačima biće "Virdžin Amerika" (Virgin America), "Best baj" (Best Buy), "Soni pikčers" (Sony Pictures) i "Starbaks" (Starbucks).Korisnici će, takozvani 'tviteraši', zavoleti interesantne oglase, isto koliko vole i dosadašnju razmenu kratkih poruka - tvitova, po čemu je njegova kompanija čuvena u svetu. Oglasi će nekoliko meseci biti promotivni i ograničeni, dok kompanija ne proceni koja vrsta komercijalnih poruka najbolje funkcioniše.

I Twitter dobija reklameI Twitter dobija kratke reklamne poruke koje će biti ograničene na 140 karaktera.

Među prvim oglašivačima biće "Virdžin Amerika" (Virgin America), "Best baj" (Best Buy), "Soni pikčers" (Sony Pictures) i "Starbaks" (Starbucks).

Suosnivač društvene veb mreže Twitter Bic Stoun, smatra da će korisnici, takozvani 'tviteraši', zavoleti interesantne oglase, isto koliko vole i dosadašnju razmenu kratkih poruka - tvitova, po čemu je njegova kompanija čuvena u svetu.

"Ne opterećujemo se da li će nas ljudi mrzeti zbog odluke da stavimo oglase", rekao je Stoun i dodao da je njegova kompanija taj korak napravila promišljeno i da je menadžment uveren da će ljudi prihvatiti i voleti Twitter oglase.

Oglasi će nekoliko meseci biti promotivni i ograničeni, dok kompanija ne proceni koja vrsta komercijalnih poruka najbolje funkcioniše.

U ranoj fazi ovog poslovnog plana naćiće se mala grupa oglašivača koja će kupiti prava za oglašavanje komercijalnih poruka postavljenih u pretraživanju, a do kojih će se dolaziti pritiskom na temu koja je u vezi sa proizvodom ili uslugom koju oglašivači prodaju.

Kratke reklamne poruke biće ograničene na 140 karaktera, baš kao i ostale poruke na Twitteru, a trebalo bi da brzo privuku pažnju korisnika servisa ili će biti povučene.

Tviter ima u planu da ponudi oglase i izvan namenskog programa. Kada do toga dođe, oglasi će biti izloženi mnogo široj publici jer se najveća razmena poruka obavlja preko mobilnih telefona i trećih strana, kao što je "Tvitdek" (Tweetdeck) koji je instaliran u kompjuterima radi lakšeg pristupa.

Twitter, pokrenut 2006. godine sa sedištem u San Fransisku, obelodanio je da ima više od 105 miliona registrovanih korisnika širom sveta, uključujući i one koji imaju više od jednog korisničkog imena.

Sa oko 300.000 novih korisničkih naloga koji se otvaraju svakog dana, Twitter distribuira oko 55 miliona poruka svakodnevno, što je povećanje za 50 miliona poruka dnevno u odnosu na pre samo dva meseca.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik